2011. december 22., csütörtök

Téli kisfiú ruhacsomag,104-110,Reebok,Benetton,stb - Jelenlegi ára: 1 Ft

1ft-ról licitálható a képen látható kisfiú ruhacsomag, amely a szezonnak megfelelő ruhákat tartalmaz. (13)
Tehát, h. ujjú felsőket, pulcsikat stb. A ruhacsomag minden darabja fényképezve van, tehát minden darab megtekinthető a fényképeken. MIvel használt rucikról van szó, ezért indítom a ruhacsomagot 1 ft-ról, így mindenki eldöntehti mennyit ér meg neki. Állapotát tekintve, minden ruha hordható a csomagban, kidobni biztos nem kell egyiket sem, viszont én nem mostam  és nem vasaltam őket. Emiatt gyűröttek lehetnek illetve tisztítást igényelnek használat előtt, 1-2 folt is előfordulhat rajta, esetleg némelyik darabnak lehet fakóbb a színe. Ezeket fontosnak tartottam megjegyezni, a későbbi félreértések elkerülése miatt. Viszont mint azt már korábban említettem hordható, szép rucikat tartalmaz a csomag, de beszéljenek tovább a képek!!!! Mindenkinek sikeres licitálást kívánok és köszönöm, hogy benéztetek hozzám!!!
A csomag 104-110-es ruhákból áll. A csomagban Reebok, Benetton, Jégkorszak és egyéb márka is megtalálható... 10 db-os a csomag
Szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy tekintettel a munkaidőmre és arra, hogy nekem is van 1 kisfiam.. 1 héten csak egyszer tudok postázni, de 1 héten belül mindenkihez eljuttatom a csomagot, kérek mindenkit, hogy az utólagos viták elkerülése miatt csak az licitáljon, akinek ez így megfelel. KÖszönöm szépen!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-12 00:02
. Téli kisfiú ruhacsomag,104-110,Reebok,Benetton,stb - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése