2011. szeptember 19., hétfő

hp nx7010 (HIBÁS) - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó egy hp nx7010 noti   2x256 ddr wifi van  HDD nincs keret van Hdd adapter van a burkolaton 2 kis repedés van hibásként vettem  külföldön az illetö állítása szerint ledek világítanak képet közbe közbe ad ezért vettem mellé egy videokártyát de akkor is azt csinálja nekem se idöm se türelmem nincs tesztelgetni javításra kértem árajánlatot de 15-25 e között mondták nekem az egy kicsit sok ezért inkább megválnék tőle mellé adok egy dokkolót állapota ismeretlen az oldala szét van nyílva és a videokártyát amit vettem mellé töltő van felárért  tudok adni mellé egy 60 gb HDD is (HIBÁSKÉNT ÁRULOM EZÉRT GARANCIÁT NEM TUDOK VÁLLALNI MINDENKI ENNEK TUDATÁBAN LICITÁLJON) Ha kérdésed van tedd fel bátran



Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-20 11:44
. hp nx7010 (HIBÁS) - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése